Arrangementer - august, september og oktober 2019 Holbæk Bibliotekerne

Så står efterårets foredragssæson på spring. Holbæk Bibliotekernes arrangementsprogram bugner af arrangementer. August programmet er allerede sendt på gaden en gang men vi har fået flere tilbud vi ikke kunne sige nej til - blandt andet kommer Morten Sabroe forbi med sin bog "Mit halve hjerte, mit hele liv". September er fyldt med HUSKEUGE Holbæk - her kan du blandt andet lære memoteknik med Ole Larsen. På den allersidste dag i september markerer Holbæk Bibliotek starten på den internationale ordblindeuge med arrangementet "Ordblind i Holbæk". De små kan glæde sig til børneteater og de lidt større til den polulære foredragsrække "Offentlige foredrag i Naturvidenskab. Psst hvis du er en af dem der plejer at være med i DR's Romanklub på biblioteket er det også nu du kan tilmelde dig.Vi glæder os til at se dig.