Book en mødesal

Vi har flere mødesale som du kan leje mod et gebyr på Holbæk, Jyderup og Svinninge biblioteker.

Generelt om booking, priser m.m.
Sådan booker du:
Du skal booke lokale online via Fritidsportalen

Både foreninger og institutioner i Holbæk Kommune og private/virksomheder kan benytte vores mødesale. For at booke skal man oprettes som bruger.
Klik på "Log ind" og opret dig som ny bruger.

Book lokale ved at vælge anlæg under Søg og book

Vi har følgende anlæg:

• Holbæk Bibliotek - du vælger mødesal stor eller mødesal lille når du har søgt på dato.
  • Svinninge Bibliotek
  • Skarridsøsalen i Jyderup

Har du brug for yderligere hjælp til at finde rundt i Fritidsportalen, så kontakt Kultur- og Fritidssekretariatet på kulturogfritid@holb.dk eller ring 72 36 36 36.
Du kan finde vejledinger til booking her

Regler:
Husk at aflyse hvis du ikke skal bruge mødesalen alligevel. Aflysning skal ske i bookingsystemet.
Når du booker, skal du oplyse hvordan du vil have opstillet borde og stole samt hvilket udstyr du vil benytte. På dagen for arrangementet vil dette stå klar, som bestilt. Vi hjælper ikke med at ændre denne opstilling på dagen eller med andet inventar/udstyr som ikke er bestilt ved bookingen.

Du kan låne/leje salene til enkelte arrangementer som møder, kurser, foredrag med mere. Du kan ikke booke salene til private festlige lejligheder. Du kan ikke benytte salene til kontinuerlige aktiviteter og kurser, som f.eks. foreningers eller oplysningsforbunds løbende undervisningsaktiviteter.

Når du benytter vores sale, beder vi dig om at efterlade dem i pæn tilstand. Du skal selv sørge for oprydning. Du hæfter for erstatning i forbindelse med eventuelle skader på inventar og udstyr. Vi påtager os intet ansvar for medbragte ting og udstyr.

Priser:
Mødesalene har følgende priser:

• Det er gratis for Holbæk Kommunes institutioner og enheder samt folkeoplysende og frivillige foreninger fra Holbæk Kommune.
  • For foreninger fra Holbæk Kommune der låner lokaler til indtægstsgivende aktiviteter, er prisen 175 kr. pr. time.
  • For foreninger IKKE fra Holbæk Kommune er prisen 345 kr. pr. time.
  • For foreninger med begrænset medlemstilgang (f.eks. boligforeninger m.m.) er prisen 345 kr. pr. time.
  • For private eller erhvervsdrivende er prisen 345 kr. pr. time.
  • For private skoler og uddannelsesinstitutioner fra Holbæk Kommune er prisen 345 kr. pr. time.

Udstyr og inventar i mødesalene:
Læs om mødesalene på Holbæk Bibliotekerne

Læs om mødesalen på Svinninge Bibliotek

Information om Skarridsøsalen på Jyderup Bibliotek: Kontakt: kulturogfritid@holb.dk