Podcasts fra Biblioteket

Vi udgiver flere podcast-serier med inspiration til dig.

Vil du inspireres til bøger, film eller spil og blive klogere på dit lokalområde Holbæk Kommune? Så følg med i vores forskellige podcast-serier.

Holbæk Læser

Anders Nordberg Sejerøe og Ane Öhrström

Holbæk Læser er en podcast-serie, hvor vi interviewer forskellige profiler i Holbæk Kommune. Interviewene handler om hvilke bøger, personerne læser og har læst, og hvilke de vil anbefale. Der er en særlig vinkel i forhold til læsningen og deres beskæftigelse, om de nu er lokalpolitiker, præst eller noget helt andet.
Gå til Holbæk Læser

Portalen

Portalen er en podcast-serie omkring børne og unge kultur. Hver episode vil fokusere på en genre, et medie eller måske en forfatter.
Materialer bliver præsenteret med oplæsning og anbefalinger og forfattere vil blive interviewet.
Ens ved alle episoder er at det er noget af det fedeste, sjoveste eller sejeste du kan låne på biblioteket.
Gå til Portalen

Holbæk og verdensmålene

Logo med verdensmålene og Holbæk

Verdensmålene handler i høj grad om at skabe lokale bæredygtige løsninger til at takle de globale udfordringer.
I vores podcast-serie "Holbæk og Verdensmålene" taler vi med forskellige lokale virksomheder, organisationer og foreninger om hvordan de konkret arbejder med FNs 17 verdensmål.
Gå til Holbæk og verdensmålene

Spot på Holbæk

Spot på Holbæk - en podcastserie

Er du lige så nysgerrig på kulturlivet i Holbæk, som vi er? Vi sætter spot på kulturen og dens bagmænd og -kvinder i Holbæk, med denne podcast-serie.
Gå til Spot på Holbæk

Holbæk Bibliotekernes podcast

Forskellige podcasts fra biblioteket, hør bl.a. unge fra Skriveværkstedet læse op af deres tekster og 5. klasser anmelde en masse gode bøger.
Gå til Holbæk Bibliotekernes podcast