Få bragt bøger til døren

Har du eller en i din familie svært ved selv at besøge biblioteket, kan du få bragt bøger hjem en gang om måneden.

Biblioteket kommer er vores gratis service for kommunens borgere som ikke selv kan komme på biblioteket: Handicappede, langvarigt syge og ældre.

Én gang om måneden på en fast ugedag og efter en årlig køreplan kommer vi med biblioteksmaterialer til din dør og tager de allerede lånte med retur.

Du bestemmer selv hvor meget og hvad du vil låne: romaner, fagbøger, bøger med stor skrift, lydbøger, film og musik. Vi samler materialer til dig efter dine ønsker så vidt det er muligt.

Tilmeld dig

Du kan tilmelde dig ved at kontakte Heidi Christensen på telefon: 72 36 26 73 eller e-mail: heici@holb.dk.
Kontakt os også gerne hvis du bare vil høre mere om ordningen.

Abbonér på lydavisen

Blinde, svagtseende og andre læsesvage har mulighed for gratis at abonnere på lydavisen. Den er et udsnit af den trykte avis Nordvestnyt og består af uforkortede artikler som specielt vedkommer borgere i Holbæk kommune.
Avisen laves hver mandag af frivillige fra Røde Kors,Tornved/Bjergsted afdeling og udsendes med post én gang ugen. Cd-skiven kan beholdes.

Har du spørgsmål eller vil tilmelde dig så kontakt:
Jette Rasmussen, tlf. 20 74 92 03 (Røde Kors Tornved/Bjergsted afdeling)