portræt Peter Qvortrup Gejsling

80 Kr
Bibliotek

Naturen på recept:- med TV-lægen Peter Qvortrup Geisling

Hvad sker der i din hjerne, når du står i en grøn bøgeskov? Og hvorfor er det vigtigt, at børn får masser af Vitamin N? TV-lægen Peter Qvortrup Geisling har samlet den seneste forskning om sammenhængen mellem natur og sundhed. Du får gode råd til, hvordan du holder sindet sundt med naturen som veldokumenteret medicin mod eksempelvis stress og tristhed.

Humor skal jo også være sundt, så Peter har også nogle helt særlige historier med fra tv-konsultationen”, og fortæller samtidig en meget personlig historie om den natur, han selv fik plantet dybt i sig i barndommen i Nordjylland.
Den natur, han forsøger at give videre til sin egen datter. Og du får også hans vildeste naturoplevelse og det bedste brev, han nogensinde har fået.
En forrygende og underholdende oplevelse. Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig - der er begrænset antal pladser. Der lægges op til debat.

Arrangeres af Kreativskolen i samarbejde med Holbæk Bibliotekerne