Kan jeg booke et mødelokale eller et studierum?

Du kan booke et mødelokale på Holbæk, Jyderup eller Svinninge Bibliotek. På Holbæk Bibliotek kan du desuden booke et studierum.

Det er gratis for kommunale enheder, foreninger og institutioner placeret i Holbæk kommune at booke vores mødesale.

For andre foreninger samt for privates/forretningsmæssige arrangementer koster det et beløb pr. time.

Se priser og læs mere om hvordan du booker

Om studierummet
På Holbæk Bibliotek kan du booke et lille studierum (max 4-5 personer) til gruppearbejde og opgaveskrivning m.m. i bibliotekets åbningstid. Studierummet skal bookes hos personalet.

Har du behov for et stille rum til læsning og selvstudie, har vi også en læsesalon i stueetagen på Holbæk Bibliotek. Det kan frit benyttes uden booking. Man må ikke benytte mobiltelefon eller tale sammen i rummet.