Det selvbetjente bibliotek

Som låner kan du bruge dit sundhedskort og pinkode til at låse dig ind på de selvbetjente biblioteker i Jyderup, Svinninge og Tølløse

Bibliotekerne i Jyderup, Svinninge og Tølløse er åbne biblioteker.
Det åbne bibliotek er en selvbetjeningsløsning, hvor der ikke er personale til stede og hvor brugeren derfor selv skal lukke sig ind på biblioteket.
Der er dog stadig åbningstider, hvor der er personalebetjening.

Sådan får du adgang til det åbne bibliotek

Uden for den bemandede åbningstid, kan du få adgang når du er registreret låner på Holbæk Bibliotek. Børn under, 12 år kan i den ubemandede åbningstid, IKKE få adgang uden følge med en voksen.

Du får adgang til biblioteket ved at køre dit sundhedskort/lånerkort igennem kortlæseren ved indgangsdøren, taste din pinkode, hvorefter døren låses op og du kan gå ind.

Hvis du tager børn under 12, eller andre, med ind på biblioteket, er det på dit ansvar. Luk derfor kun personer du kender, med ind!

Spørg om hjælp

Hvis du har spørgsmål eller der er tekniske problemer på biblioteket, kan du benytte dig af vores servicetelefon som du finder på biblioteket. Telefonen er tilknyttet hovedbiblioteket i Holbæk og følger åbningstiderne dér.