Mit lån er blevet væk eller ødelagt - hvad gør jeg?

Er dit lånte materiale blevet væk skal du betale erstatning. Nogle gange dukker materialet dog op i skjulte gemmer, så prøv at forny materialet først inden afleveringsfristen udløber.

Sørg altid for at få en kvittering på bon eller email når du afleverer, så er du sikker på at materialet er afleveret korrekt. Kontakt os i betjent åbningstid, hvis du er i tvivl.

Er materialet ødelagt skal du kontakte Biblioteket, som herefter sender en regning til dig.

Regninger sendes til din digitale postkasse eller almindelig post.  Det er Opkrævningen i Holbæk Kommune, der står for det.

Sådan betaler du:

Du betaler på Mit Betalingsoverblik på Holbæk kommunes hjemmeside.

Du kan se dine mellemværender, hvis du logger ind på vores hjemmeside eller i app'en Biblioteket.

Her kan du trykke på BETAL og føres dermed direkte til Mit Betalingsoverblik på Holbæk kommunes hjemmeside, hvor du kan betale med kort, MobilePay eller via din bank.

Regninger på et erstattet materiale betales på samme måde.

Læs evt. mere her.