Om mødesalene på Holbæk Bibliotek

Her kan du finde informationer om udstyr og inventar i mødesalene på Holbæk Bibliotek

Mødesalene på Holbæk Bibliotek kan benyttes i bibliotekets åbningstid: mandag-torsdag kl. 8.00-17.45, fredag kl. 8.00-15.45 samt lørdag kl. 10-12.45.

Der vil være lukket for booking aften, weekend, hellig- og lukkedage af Bibliotekets mødesale frem til, at der bliver etableret en selvbetjent adgangsstyring.

Inventar og faciliteter

• Lille mødesal:
    70 m2 med plads til 36 personer på stolerækker og ca. 26 personer omkring borde.
  • Store mødesal:
    120 m2 med plads til 100 personer på stolerækker og ca. 66 personer omkring borde.

Der er rygeforbud i alle mødesale.

I begge mødesale er der adgang til internet.
Storskærmsprojektoren kan bruges med både HDMI og VGA-stik. Biblioteket stiller ikke pc, mus og tastatur til rådighed.

Der er lydanlæg og trådløs mikrofon i lokalet.

Mødelokale og toilet er handicapvenligt.
Der forefindes teleslynge.
Mødesalen kan mørklægges.

Pas på vores sale.
Salen efterlades ryddelig og pæn. Du er erstatningsansvarlig ved skader på inventar og udstyr.

DVD-/videoafspiller
Storskærmsprojektor
CD-afspiller
Overheadprojektor
Flipover
White board
Talerstol
Lydanlæg

Det forventes at benytteren/lejeren selv har viden om at kunne håndtere teknisk udstyr.