flat-lay photograph of hammer and nails

Lukket i Jyderup Bibliotek

Vi holder lukket i uge 9 i Jyderup Bibliotek da biblioteket skal nyindrettes.

Fra lørdag den 25/2 til og med søndag den 5/3 er der lukket i Jyderup Bibliotek. Det gælder både for betjening og selvbetjening.

Jyderup Lokalarkiv er også lukket i uge 9.

Når vi åbner igen mandag den 6/3, kan der være ændringer i åbningstiden i de første dage da vi stadig er i gang med ombygningen. Hold øje med vores hjemmeside, hvor vi løbende opdaterer åbningstiderne.

Løft af Jyderup Bibliotek

Vi skal nyindrette Jyderup Bibliotek og i uge 9 fyldes biblioteket derfor med malere, tømrere og elektrikere - der skal flyttes reoler, bøger, udlånsautomater og meget mere! Derfor er der helt lukket for adgang for publikum i perioden.

Aflevering m.m.

Vi har flyttet afleveringsfristen for materialer i Jyderup Bibliotek så der IKKE er afleveringsfrist i lukkeperioden.

Bestiller du materialer til afhentning i lukkeperioden, kan du ændre dit afhentningssted til Holbæk, Tølløse eller Svinninge i din profil på vores app eller hjemmeside. Husk at ændre det tilbage når lukkeperioden er slut.