Fuldt åbent igen!

Slut med coronapas og mundbind på biblioteket - og åbent for selvbetjening igen!

Åbent igen uden corona-pas og mundbind

Fra den 14. juni kan du gå på biblioteket uden at benytte mundbind eller visir. Udfasning af coronapasset vil også begynde den 14. juni 2021 de steder, hvor der er mindst smitterisiko, bl.a. på biblioteker. Det betyder at du fra den 14. juni ikke længere skal vise coronapas på biblioteket.

Selvbetjening igen

Ophævning af coronapas og den lavere smitterisiko, betyder at vi igen kan holde fuldt åben med selvbetjening i lokalbibliotekerne Jyderup, Svinninge og Tølløse mandag-søndag kl. 7.00-22.00. I Holbæk er vi ligeledes igen begyndt at holde morgenåbent med selvbetjening kl. 8.30-11.00 i hverdagene.

Pas på hinanden

Det er stadig vigtigt at passe på hinanden og holde smitten for døren. Husk at holde afstand og respektere skiltningen på biblioteket med afstand. Sprit af når du er på biblioteket. Vi sørger løbende for afspritning og rengøring.

Bestil og hent lukker - men vi hjælper dig der har særlige behov

Vi lukker ordningen med at aflevere materialer ved døren, og afhente bestilte materialer ved vinduet. Har du fortsat øget risiko for smitte, er sårbar eller utryg, så er du velkommen til at ringe eller skrive til os, så finder vi ud af at hjælpe dig, så du undgår at komme ind på biblioteket.
Ring til os: 72 36 36 06
Skriv til os: holbib@holb.dk