DR Romanklubben
Vær med i læseklubben DR Romanklubben

Del dine læseoplevelser i en læseklub

Læseklubber er populære. Kom og vær med i vores læseklub DR Romanklubben. Tilmeld dig inden den 1. november. Men skynd dig - der er rift om pladserne!

DR Romanklubben mødes hver måned fra december til maj og læser og taler om de bedste danske romanudgivelser der er kommet i løbet af året. Sløret er allerede løftet for de første 2 romaner: Kirsten Thorups Erindringer om kærligheden og Merete Pryds Helle Folkets skønhed.

DR laver radioprogrammer om bøgerne og Litteratursiden.dk laver forfatterportrætter, interviews og analyser.

Du tilmelder dig hele sæsonen (6 gange - datoer oplyses ved tilmelding). Der er to romanklubber: én der mødes på Holbæk Bibliotek og én der mødes på Tølløse Bibliotek. Tilmeld dig senest den 1. november til:

Holbæk: Birgitte på biw@holb.dk
Tølløse: Anne-Mette på amhn@holb.dk