Stingray Qello

Online adgang til mere end 1500 koncerter og musikdokumentarer af høj kvalitet. Her finder du optagelser med de største kunstnere tilbage fra 1920’erne og til nu, indenfor mere end 30 forskellige musikgenrer.

Videostreamingstjeneste af koncerter og dokumentarer om musik, hvor både de store og de små pladeselskaber er repræsenteret. Oplev magiske koncertoptagelser, dokumentarfilm om og med legendariske musikere og komponister, og få historierne om tilblivelsen af berømte albums og enkelte numre. Der er introduktion til genrer og til perioder i musikhistorien. Kvaliteten er tårnhøj - både når det gælder billede, lyd og optrædener.

Adgang
For at få adgang skal du logge ind på siden libbyapp.com

Brug dit cpr-nummer og pinkode til Holbæk Bibliotekerne. Du skal være oprettet som bruger på Holbæk Bibliotekerne.

Quello som app
Du kan også benytte Qello via app'en Libby. Log på med dit cpr-nummer og bibliotekspinkode og find Qello under "Extras" på forsiden. Efter 7 dage skal du forny låneperioden igen i app'en.
Qello kan ses på de fleste devices som telefoner og tablets og desuden på TV med bl.a. Apple TV, Playstation, Roku, Chromecast, Amazon Fire TV og Sony.