Sjællands Teaterklub

780 Kr
Køb billet(ter)

Sjællands Teaterklub 2024-25

Vil du ha’ nogen at følges med i teatret? Vil du ha’ nogen at snakke med om dine teateroplevelser? Vil du introduceres til forestillinger – og efterfølgende deltage i analyse og debat?

SJÆLLANDS TEATERKLUB er et helt nyt koncept arrangeret af Sjællands Teater, Holbæk Bibliotek og Holbæk Musik- & Teaterforening.

Vi har udvalgt 4 spændende forestillinger og idéen er, at vi SAMMEN får mere ud af teateroplevelsen og skaber et fællesskab omkring dette.

Før hver forestilling, mødes vi i foyeren og nyder måske et glas vin eller en kop et-eller-andet, og vi sidder sammen, når forestillingen spiller.

En uge efter forestillingen mødes vi på Holbæk Bibliotek for at dele vores oplevelser, analysere og debattere. Vi vil snakke om, hvad, der har gjort særligt indtryk, og hvad der evt. har givet anledning til undren, latter, rørelse, eftertænksomhed eller noget helt andet…

Herefter præsenteres den næstkommende forestilling. På disse debataftener byder Holbæk Bibliotek på kaffe, te og vand.

Vi glæder os til en givende teatersæson i Holbæk. ALLE ER VELKOMNE!

Indmeldelse i SJÆLLANDS TEATERKLUB senest torsdag 10. oktober 2024.