Stine Askov

Lokalitet
Skarridsøsalen

Foredrag med forfatter Stine Askov

Mød forfatter Stine Askov til foredrag på Jyderup Bibliotek.

Stine Askovs nyeste roman "Varme hænder" inviterer læserne på en rejse ind i de komplekse aspekter af menneskelig eksistens. Vi får et sjældent og indsigtsfuldt blik på de komplekse dilemmaer, man møder som omsorgsperson, samt en dybdegående undersøgelse af livets mening, personlige begrænsninger, og hvordan man opretholder værdighed. Bogen er ikke blot en roman, men en invitation til selvreflektion og fordybelse i livets mange facetter.

Om forfatteren

Stine Askov er forfatter til "Nøjsomheden" (2022), men det startede med "Bid" for ti år siden og siden fulgte: "Kaninens år", "Bjørneklo", "Katalog over katastrofer".
Stine er uddannet pædagog og har arbejdet som sådan i tyve år. Som pædagog var det ofte børn i udsatte og svære situationer, der rørte hende mest, sådan er det også i hendes bøger. Stine interesserer sig for de mennesker, der står i udkanten af fællesskabet og kigger ind.