Færre lån på eReolen og Filmstriben

Vi sænker antallet af ebøger du kan låne på ereolen.dk samt film du kan se på filmstriben.dk fra 1. marts.

Som en konsekvens af en besparelse på biblioteksområdet i Holbæk Kommune, skærer vi ned på antallet af månedlige lån pr. borger på ereolen.dk samt filmstriben.dk fra 1. marts.

Det betyder at du fremover på ereolen.dk højst vil kunne låne 2 ebøger om måneden (hvide titler) samt at du kan se film for 8 point om måneden (hvilket svarer til 2 spillefilm) på filmstriben.dk.

Brug bibliotekets andre online tilbud

På ereolen.dk vil antallet af lydbøger du kan låne om måneden, fortsat være 3. Du har mulighed for at vælge de blå titler (ekstra titler) af ebøger og lydbøger på ereolen.dk – de tæller ikke med i din samlede kvote.

Kan du læse eller lytte til engelsksprogede titler, anbefaler vi at benytte Ereolen Global, hvor du har 2 lån om måneden.

Læser du faglitteratur på engelsk? Så kan du også benytte Ebook Central og Ebook Central Plus, som indeholder et godt udvalg af faglitterære og også lidt skønlitterære ebøger på engelsk.

Du kan finde en samlet oversigt over vores tilbud her