De Konservative ved Ane-Jette - Holbæk Læser

Holbæk Læser med de politiske partier i Holbæk Kommune.

Her i september 2023 har vi fokus på de politiske ideologier med tre politiske lørdage på biblioteket. I den anledning har jeg spurgt de politiske partier i Holbæk om gode boganbefalinger, som kan give en forståelse for partiets ideologi og syn på samfundet.

Ane-Jette Jacobsen fra de Konservative fortæller her om sin rolle i partiet og kommer med gode boganbefalinger. Der er både en stærk kvinde og mand, der har været gode til at samle på tværs og et fantasifuldt barn i anbefalinger.

Mød de Konservative på Holbæk Bibliotek den 16. september kl. 10-13, hvor de sammen med SF har planlagt en hyggelig formiddag med mulighed for at tale med kommunalbestyrelsesmedlemmerne Stempe Duus (K) og Jesper Hartøft (SF) samt regionsmedlem Helle Lauersen Petersen (K).