Krimiens Dag Holbæk 2023

Krimiens Dag i Holbæk er tilbage - Holbæk Bog & idé og Holbæk Bibliotekerne fejrer de lokale læsere og lader dem møde nogle af deres yndlingsforfattere

Vi har allerede aftale med flere forfattere! Mød blandt andet: Niels Krause-Kjær, Lone Theils, Lotte Petri, Stefan Ahnhem, Kim Faber og Janni Pedersen og de næsten lokale Pernille Plaetner og Marianne Rohweder.

2023 byder også på besøg fra en af de lidt mindre kendte forfattere - nemlig Allan Erik Mortensen.  Han har skrevet Serien "Hængedynd". Udover at tage udgangspunkt i Vestsjælland, er det også en serie vi rigtig gerne vil være med til at introducere flere læsere til.

Forfatterne vil blive interviewet sammen eller deltage i paneldebat, og efterfølgende stå til rådighed for bogsigneringer til de fremmødte.

Holbæk Bibliotek vil på Krimiens Dag blive "overtaget" af Holbæk Bog & idé og deres Pop-Up butik.

SÅ! Hvis du vil have inspiration til gys, gru og spænding i en duft af bøger og blandt nogle af de allerhottest krimiforfattere, så sæt et stort kryds i kalenderen lørdag d. 4. februar