Bisnode Market Profile

Virksomhedsinformationer om mere end 800.000 danske virksomheder, virksomhedsprofiler m.m.

Danmarks bedste emnedatabase med mere end 800.000 virksomheder og beslutningstagere til salgs- og marketingaktiviteter. Der er omfattende virksomhedsinformation i høj kvalitet, som kan anvendes med henblik på salg, marketing, økonomi, ledelse, indkøb og rekruttering (der er dog ikke adgang til eksportdata.)

Produktet indeholder informationer om samtlige virksomheder og detaljeret information om de 7.000 største danske virksomheder, grunddata på ca. 650.000 virksomheder og cirka 1 million personer, hvoraf der ligger dybdegående biografier på 10.000 i den offentlige og private sektor.

Find oplysninger om bl.a. firmaets historik op til 25 år tilbage, eksportmarked, ejer, dattervirksomheder, ledelse og bestyrelse, regnskabstal op til 5 år bagud samt komplette åreregnskaber.

Kom i gang

Klik på linket her for at få adgang: Bisnode Marketprofile.
Log ind med cpr-nummer og bibliotekspinkode (du skal være oprettet som bruger på Holbæk Bibliotekerne og bo i Holbæk kommune)