Linea Bartholin. Familieterapeut

Linea har altid været en bogorm. Bøger fylder og har altid fyldt meget. Som barn husker hun bogbussen, som hun besøgte næsten hver fredag.

Linea Bartholin

Om Linea

Linea driver familieklinikken i Holbæk. Hun tilbyder forskellige forløb til børn, unge og familier, der kan have forskellige udfordringer som fx angst og hverdagskonflikter, der kan være gået i hårdknude.  Linea tilbyder gratis rådgivning på Holbæk Bibliotek hver 14. dag både formiddag og eftermiddag i lige uger. Man kan booke tid via mail eller telefon. Se information på www.familieklinikken.dk. Alle er velkomne store som små.

Holbæk Læser - en podcast

I vores podcast Holbæk Læser har vi spurgt Linea hvad hun læser og kan anbefale andre at læse.

Lineas boganbefalinger:

Metakognitiv terapi til børn med angst af Barbara Hoff Esbjørn m.fl. (2016). Bestil i bibliotek.dk