Om dette arrangement

Bibliotek
Målgruppe

Koncert med Woodpeckers Recorder Quartet

I uge 40 er Holbæk Kommune vært for den landsdækkende musikfestival Levende Musik i Skolen. Her skal alle folkeskolernes 0. til 10. klasser opleve den levende musik i form af ca 110 koncerter i alle genrer. Eleverne transporteres under festivalen fra egen skole ind til festivalcentrum i Holbæk by. DU kan også opleve lidt af koncerterne når 2 af de fantastiske bands besøger Holbæk Biblioteks foyer med åbne koncerter.

Torsdag den 5. oktober kan du opleve Woodpeckers Recorder Quartet der beskriver sig som  “Borrowed, not stolen…” – barokmusik der er lånt, folkemusik der er med hjemmefra, 30 forskellige fløjter, fire musikere fra fire forskellige lande. Melankolske træklange og virtuose fuglefløjt. Koncerten er for alle musikelskere og forgår i Holbææk Biblioteks foyer.