Koncert med Take Two på Holbæk Bibliotek

Oplev en musikalsk rejse som ingen anden med "Take Two" - en unik duo bestående af pianist Preben Sørensen og trompetist Børge Holse. Med deres smittende energi og musikalitet forvandler de velkendte sange til jazzperler, der kilder både ører og sjæl.

"Take Two" er ikke blot endnu et band. De er mestre i at tage dine yndlingssange og give dem en helt ny betydning. Beatles, Michael Jackson, Guns and Roses - ingen er for store, ingen er for små. De tager den velkendte melodi og transformerer den med deres egen unikke jazzede elegance.

Børge Holse's bløde trompet toner forenes med Preben Sørensen's flydende klaverspil og vokale kræfter for at skabe en stemning, der vil tage dig med på en musikalsk rejse gennem tid og genre. De to musikalske sjæle fandt sammen under Ærø Special og opdagede, at deres harmoni var skabt til at være på scenen sammen