140 Kr
Lokalitet
store sal

Leonora Christina Skov – kvinde i verden, en samtale

Kom til samtale med Leonora Christinas Skov. Om hendes vej som kvinde i en mandsdomineret verden. Om at være en markant feministisk stemme og de udfordringer det har givet.

En samtale med udgangspunkt i Leonora Christinas karriere og forfatterskab, måske særligt nogle af pointerne fra ”Hvis vi ikke taler om det” og hvad hun gerne ville forandre omkring hendes indtræden i debatkulturen – hvis hun kunne.

Arrangeres af Soroptimist International, som betegner sig selv som gæve kvinder der arbejder og støtter kvinder og piger – lokalt, nationalt og internationalt. De ønsker med foredraget at du får en oplevelse, snak, og debat om kvinders plads og udfordringer i verden. Arrangeres i samarbejde med Holbæk Bibliotekerne