Gysets mange ansigter og halloweenfilm

Vil du være godt forberedt til Halloween? Kulturformidler, filmskaber og ejer af videobutikken Phantasmo Dvd i Tølløse Sune Rolf Jensen, holder foredrag om gysergenrens alsidighed og kommer med sine bud på de perfekte film at se en kølig Halloweenaften, med efterfølgende Q&A.

Foredraget arrangeres af Holbæk Bibliotekerne i samarbejde med Foreningen farver og striber og Sune Rolf Jensen fra www.phantasmodvd.dk. Farver og Striber arbejder på at lave en vestsjællandsk tværkulturel messe der favner forfattere, illustratorer, kunstmalere, musik, film med videre.

Har din forening også ideen til et åbent arrangement på Holbæk Bibliotek, fx foredrag eller koncert, så har vi scenen og forskellige ressourcer der kan hjælpe på vej. Kontakt Bibliotekets team borgerinddragelse og aftal nærmere.