Få hjælp af din lokale bibliotekar

Der er desværre ikke personlig betjening på Holbæk Bibliotekerne lige nu, men du kan stadig få en snak med os – det foregår bare på telefon eller video.

Savner du at tale med din bibliotekar? Vi savner i hvert fald jer brugere og de mange gode samtaler om litteratur, musik og meget andet.

Book os til op til 1/2 times grundig vejledning hvor vi har forberedt os på dit emne.

Du kan få hjælp til:

• Hvad du eller dit barn skal læse. Vi anbefaler e-bøger eller lydbøger på eReolen m.m.
  • Vores anbefalinger af film, spil og musik
  • Når du er gået i stå med litteratursøgning til din opgave!
  • Eller det du har brug for at tale med din bibliotekar om
  • Har du en bibliotekar, du særligt gerne vil i kontakt med, så skriv det, så forsøger vi at gøre det muligt

Sådan gør du:
Fortæl lidt om dit spørgsmål herunder - så vi kan forberede os og udfyld kontaktoplysninger. Så kontakter vi dig så hurtigt vi kan* og aftaler et tidspunkt med dig.
Her aftaler vi også om det skal være et video– eller et telefonmøde.

*Senest inden for 24 timer på hverdage.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.