Digital artikelservice

Bestil artikler online og få dem leveret hurtigt til din email

Digitale artikler direkte til din email
Du kan bestille tidsskriftsartikler i bibliotek.dk via Digital Artikelservice fra Statsbiblioteket.
Når du i bibliotek.dk finder artikler fra danske tidsskrifter og magasiner og der ved artiklen er et link Bestil kopi, kan artiklen leveres digitalt direkte i din emailboks. Klik på linket og udfyld felterne i bestilvinduet. Hvis Statsbiblioteket allerede har indscannet artiklen modtager du den allerede efter få minutter i din email og kan åbne artiklen som pdf. Hvis Statsbiblioteket først skal scanne artiklen kan der gå op til 2 dage før du modtager den.

Du skal være bibliotek.dk-bruger
Du skal være oprettet som bruger på bibliotek.dk og have tilføjet Holbæk Bibliotek som favoritbibliotek for at kunne benytte Digital artikelservice.
Se vejledning til at oprette bruger-login og benytte artikelservicen herunder.
Vejledning til bruger-login på ekurser.nu

Tema-site med relevante artikler
På hjemmesiden digitalartikelservice.dk kan du finde forslag til gode artikler indenfor forskellige aktuelle emner og temaer.  Klik på dem og bestil dem til levering i din email som digital kopi.