Ændrede åbningstider i maj på Jyderup Bibliotek

Pga. vandskade i indgangen er vi nødt til at begrænse åbningstiderne på Jyderup Bibliotek, mens der er håndværkere.

I perioden 6/5 til og med 31/5 lukkes hovedindgangen på Jyderup Bibliotek pga. reparation i forbindelse med en vandskade.

Det betyder at vi ikke kan holde åbent for selvbetjening i perioden. Åbningstiderne på dage med betjening udvides i stedet til:

Mandag: kl. 9-17 åbent med betjening
Torsdag: kl. 8-15 åbent med betjening
Alle andre dage: LUKKET

Der vil være adgang i åbningstiden fra den gamle indgang mod stationen (Skarridsøgade)

Aflevering og afhentning af materialer

I lukkeperioden skal du være særlig opmærksom på afleveringsdatoerne for dine lånte materialer, og sørge for at aflevere i god tid. Du kan desuden aflevere på bibliotekets andre lokaliteter i Svinninge, Tølløse og Holbæk. Du kan forny materialer på hjemmesiden, via vores app "Biblioteket" eller ved at kontakte Biblioteket på 72 36 36 06 (i hverdagene kl. 11-18, fredag kl. 13-16).

Reserverer du materialer, kan du med fordel vælge afhentningssted på et af vores andre biblioteker.