Kan jeg benytte computer, printe, kopiere og scanne?

Vil tilbyder brug af computer samt at du kan printe og kopiere på alle vores biblioteker. Vi har desuden en scanner til brug på Holbæk Bibliotek.

Computer:

Ønsker du at benytte vores computere, som du logger på med dit fulde cpr-nr. og pinkode, og skal du kunne høre lyd, skal du selv medbringe høretelefoner. På Holbæk Bibliotek kan du dog også låne et par mod aflevering af dit sundhedskort som depositum.

Man kan printe på alle vores Biblioteker. Du kan udskrive fra bibliotekets computere, din egen computer eller smartphone. Betaling sker via printsystemet PRINCH. Du kan betale med betalingskort, mobilepay eller kontant hos personalet (kun i den betjente åbningstid).

Priser:
Udskrivning kun i A4.
Sort/hvid: 1,50 kr. pr. side
Farve: 2,00 kr. pr. side

Udskrivning fra smartphone:

• Hent app'en PRINCH.
  • Åben app’en og følg anvisningen.
  • Betaling sker via mobilepay eller betalingskort.
  • Man kan også betale hos personalet, men kun i den betjente åbningstid.

Kopi:
På alle Bibliotekerne er der en kopimaskine, hvor betalingen sker i boksen ved siden af kopimaskinen. Der gives IKKE penge retur.

Priser:
A3:
Sort/hvid 3,00 kr. pr side
Farve 5,00 kr. pr. side

A4:
Sort/hvid 1,50 kr. pr. side
Farve 2,00 kr. pr. side

Scanner:
På Holbæk Bibliotek kan man låne en scanner til brug på stedet i den betjente åbningstid, mod forevisning af sundhedskort.

Personalet yder ikke hjælp til betjening af teknisk udstyr.