Kvinde varmer sine hænder på radiator

Fremtidens opvarmningsformer i Holbæk Kommune

Borgere i hele Holbæk Kommune inviteres til en debataften om fremtidens opvarmningsformer i Holbæk Kommune. Det er også muligt at deltage online.

- Update 8. februar - Mødet afholdes på Teams (Meeting ID: 389 486 308 438, Adgangskode: sphYHp) - Klik her for at deltage i mødet  - Mødet starter kl. 18:45. Sluk venligst for kamera og mikrofon.

Ønsker man præsentationerne tilsendt, så skriv til ands@holb.dk

-----

Valget af fremtidens varmeformer er vigtigt set i lyset af økonomi, forsyningssikkerhed og bæredygtighed.

Fire oplægsholdere vil belyse nogle af de udfordringer borgere i Holbæk Kommune står overfor i forbindelse med varmeplanen og dens udrulning i de næste år:

• Præsentation af Holbæk Kommunes varmestrategi/varmeplan (Varmeplanlægger, Holbæk Kommune)
  • Plan for etablering af fjernvarme i Holbæk by og udvalgte byområder (Camilla Hay, Projektchef, Fors)
  • Erfaringer med lokal fjernvarme (Claus Thorsen, Økonomidirektør, Odsherred Forsyning)
  • Erfaringer med termonet (Henrik Bielefeldt, Chef for projektudvikling, Sustain)

Undervejs vil der være mulighed for spørgsmål/svar og debat.

Det er også muligt at deltage online i mødet hjemmefra. Bestil en billet til online deltagelse og I vil få tilsendt et link til deltagelse.

På Holbæk Bibliotek vil der fra den 30. januar til den 13. februar være en udstilling om forskellige former for varmeenergi. Kig endelig forbi.

Debatarrangementet arrangeres og faciliteres af Mikkel Lundstrøm og Henrik Brandrup, som begge er interesseret i energi- og varmeløsninger i lokalområderne i Holbæk Kommune.